b

Moderator: kaśka

b

Postprzez bezradna12 » 08 Gru 2013, 18:33

Witam.
Dzis rano dowiedziałam się żę Marek często odwiedza stronę www.. Stąd do Was pytanie
Wie któś na czym polegają wpłaty i wypłaty na tej stronie... zobaczyłam tam takie kwoty ze włos się jeży. czekam na Wasze odpowiedzi
Pozdrawiam M.
bezradna12

BWIN.COM...

Postprzez katakana » 08 Gru 2013, 18:59

bardziej mnie ciekawi czemu chcesz to wiedzieć? uważam, że ta wiedza jest zbędna do życia, a jak już będziesz wiedziała to co ona Ci da? to w jaki sposób gra/grał Twój partner, za ile, dlaczego..? nie rozumiem.. :roll:
Awatar użytkownika
katakana

Miejscowość: Białystok

BWIN.COM...

Postprzez bezradna12 » 08 Gru 2013, 19:36

Dlaczego? to chyba jasne.. Jestem w tych sprawach zielona. jeżeli mam być szczera to chce to wiedzieć. Może przyspozy mi to wiecej cierpienia, ale cóz. a wiedza Zbędna ,nie zbędna ale wiedza. Jak juz wcześniej wspomniałam nic o tych grach nie wiem.. chce miec choć odrobine inforamcji na czym to polega.. Czy coś w tym dziwnego.?? :cry:
bezradna12

BWIN.COM...

Postprzez katakana » 08 Gru 2013, 20:40

Wiedze zdobędziesz i tyle. Nie da Ci ani więcej cierpienia, ani nie pomoże, aby było mniejsze. Zmarnujesz czas i energię, aby postarać się zrozumieć coś czego nie jesteś w stanie zrozumieć.
Forum jest skarbnicą wiedzy nt hazardu, mechanizmów uzależnienia i warto to wiedzieć, jasne, ale nie zapomnij, że nie Ty jesteś chora, ale Twój partner. Czytaj dział współuzależnienie, dowiedz się czegoś więcej o tym co Ciebie dotyczy. Nie zapomnij o sobie. Wiem, że na początku chce się wiedzieć jak jemu pomóc, jak go zrozumieć, jak go wyleczyć. Dlatego każda ze wspólniczek namawia na terapię - terapia pomoże Ci myśleć o sobie, o współuzależnieniu, kt może Ciebie dotyczyć. Pędź na miting i na terapię, czytaj forum i czerp z informacji od innych dziewczyn.