Mój chłopak jest hazardzistą

Moderator: kaśka

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez Basia11986 » 16 Lis 2012, 17:38

Witam wszystkich serdecznie. Mam ciężki okres, mój były chłopak przegrał mi dwa auta oraz część pieniędzy z kąta, moi rodzice mieszkają w USA od początku byli przeciwni mojej znajomości z Maksem. Po tym co się wydarzyło, rodzice zerwali ką takty ze mną , choć pomału wraca już wszystko do normy. Chciałam zapytać jak można wrócić do normalności po takich przejściach, do kogo się wybrać, gdzie szukać podpowiedzi, jak żyć. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Weronika.
Życie jest niesprawiedliwe.
Basia11986
 
Posty: 38
Rejestracja: 12 Lis 2012, 14:01
Miejscowość: Warszawa

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez zbysob » 16 Lis 2012, 18:16

Witaj Weroniko ,
juz umiesz zalozyc wlasny temat i to we wlasciwym dziale wiec pierwszy sukces juz jest. W oczekiwaniu na odpowiedzi i wpisy w tym konkretnym temacie poczytaj inne watki w dziale wspoluzaleznienie - poszukaj siebie w tych postach, swoich mysli, dzialan, obaw . Jesli bedzie tam cos znajomego to czytaj i czytaj i czytaj az wyczytasz do bialego. Znajdziesz tez zestaw porad czy sugestii co mozna zrobic i aczego lepiej nie robic. Wiekszosc z tych rzeczy jest bardzo uniwesalna i moze pomoc jesli oprocz wiedzy ze cos mozna zrobic postarasz sie to wprowadzic w zycie. Trzeba troche samamu poszukac, potrzeba troche czasu zeby to co czytasz trafilo do Ciebie. I nie niecierpliw sie ze nie dostajesz gotowej recepty na zycie na talerzu - nie zawsze taka recepta dziala
zaprzestalem myslenia :P
Awatar użytkownika
zbysob
 
Posty: 12304
Rejestracja: 30 Paź 2005, 19:36
Miejscowość: Szczecin

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez Basia11986 » 16 Lis 2012, 18:25

Szok mnie ogarnia jak pomyśle jak dałam się okłamać, ciesze się tylko z tego że już nic nas nie łączy. Powoli zacznę wszystko od nowa, ale potrzebuje wsparcia, mam nadzieję że go tu znajdę.
Życie jest niesprawiedliwe.
Basia11986
 
Posty: 38
Rejestracja: 12 Lis 2012, 14:01
Miejscowość: Warszawa

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez Basia11986 » 16 Lis 2012, 18:29

Jak wredną chorobą jest hazard, mój były miał przecież wszystko, nic nam nie brakowało. Choć moi rodzice mówili że jest jakiś dziwny, czego ja ich nie posłuchałam.
Życie jest niesprawiedliwe.
Basia11986
 
Posty: 38
Rejestracja: 12 Lis 2012, 14:01
Miejscowość: Warszawa

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez Basia11986 » 16 Lis 2012, 18:42

Wstyd mi przed tatą kupił mi samochód, a on sprzedał go i jeszcze rodziców auto sprzedał, cześć pieniędzy z kąta. Ciesze się tylko że nie dałam mu dotknąć pieniędzy z konta rodziców to by był koniec świata. Ale został mi opel, choć tym się mogę pocieszać. Lepiej zamiast faceta mieć przyjaciela w szufladzie w szafce nocnej, ten przynajmniej nie robi kłopotów he he.
Życie jest niesprawiedliwe.
Basia11986
 
Posty: 38
Rejestracja: 12 Lis 2012, 14:01
Miejscowość: Warszawa

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez zbysob » 16 Lis 2012, 19:38

Weronika czytaj, czytaj a potem troche poczytaj :)
zaprzestalem myslenia :P
Awatar użytkownika
zbysob
 
Posty: 12304
Rejestracja: 30 Paź 2005, 19:36
Miejscowość: Szczecin

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez Basia11986 » 16 Lis 2012, 19:49

zbysob, Czytam, czytam, czytam.
Życie jest niesprawiedliwe.
Basia11986
 
Posty: 38
Rejestracja: 12 Lis 2012, 14:01
Miejscowość: Warszawa

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez Basia11986 » 16 Lis 2012, 20:10

Dzięki za PW czy mogę prosić o wiadomość jakiejś kobiety której facet gra albo grał??? jak coś to piszcie na forum albo na PW z góry dziękuje.
Życie jest niesprawiedliwe.
Basia11986
 
Posty: 38
Rejestracja: 12 Lis 2012, 14:01
Miejscowość: Warszawa

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez Basia11986 » 16 Lis 2012, 20:13

Ciekawe i budujące to forum.
Życie jest niesprawiedliwe.
Basia11986
 
Posty: 38
Rejestracja: 12 Lis 2012, 14:01
Miejscowość: Warszawa

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez gochka » 16 Lis 2012, 20:59

Weroniko, moj byly maz jest narkomanem i hazardzista. Ten dzial to skarbnica wiedzy, wiec czytaj, czytaj, czytaj :P Pomysl takze o terapii dla siebie, jako osoby wspoluzaleznionej. Polecam, bo sama uczestnicze :) Pozdrawiam cieplutko :)
Codziennie budzę się piękniejsza, ale dziś to już przesadziłam..
Awatar użytkownika
gochka
 
Posty: 1022
Rejestracja: 21 Sty 2012, 12:06
Miejscowość: Legnica

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez Basia11986 » 17 Lis 2012, 13:41

Witam, mam dziś sporo pracy, odezwę się wieczorem. Pozdrawiam.
Życie jest niesprawiedliwe.
Basia11986
 
Posty: 38
Rejestracja: 12 Lis 2012, 14:01
Miejscowość: Warszawa

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez Basia11986 » 17 Lis 2012, 18:54

Mam pytanie do kogo się udać, z problemem osoby współuzależnionej, gdzie szukać pomocy???
Życie jest niesprawiedliwe.
Basia11986
 
Posty: 38
Rejestracja: 12 Lis 2012, 14:01
Miejscowość: Warszawa

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez Basia11986 » 17 Lis 2012, 19:47

45333412 to moje gg czekam na wiadomość pozdrawiam.
Życie jest niesprawiedliwe.
Basia11986
 
Posty: 38
Rejestracja: 12 Lis 2012, 14:01
Miejscowość: Warszawa

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez Marek z 3miasta » 17 Lis 2012, 20:06

Basia11986 napisał(a):do kogo się udać, z problemem osoby współuzależnionej, gdzie szukać pomocy???

Hmmm, w tym dziale [Wspóluzależnienie] przed Tobą pisało już tak dużo narzeczonych, żon, sióstr i matek hazardzistów! Tutaj, w całym dziale a nie wyłącznie jednym temacie czy topicu, jest mnogość informacji. Zasięgnij więc z tego źródła. Masz je bardzo blisko: na jedno bądź dwa kliknięcia lewym klawiszem myszki ;-) .
Powodzenia! I pisz o sobie, o wahaniach, wątpliwościach czy chęciach. Wtedy dziewczyny pomogą (uważaj, bywa to czasem bolesne ale to uzdrawiający ból).
Prawo Katza
Ludzie i narody będą działać ra­cjonalnie, kiedy wyczerpią wszystkie inne możliwości.
Awatar użytkownika
Marek z 3miasta
 
Posty: 4779
Rejestracja: 01 Lis 2006, 13:41
Miejscowość: Gdańsk

Mój chłopak jest hazardzistą

Postprzez Basia11986 » 17 Lis 2012, 20:20

Dzięki, najbardziej boje się tego że mój były wróci, co w tedy, dać mu szanse, co powinien zrobić żeby ją dostać???
Życie jest niesprawiedliwe.
Basia11986
 
Posty: 38
Rejestracja: 12 Lis 2012, 14:01
Miejscowość: Warszawa

Następna

Wróć do Poszukuję pomocy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

cron